Eticheta de pe anvelope influenteaza decizia de cumpararare

Studiu IPSOS MarketQuest:
AnveloSHOP
Version:
2014

Reviewed by:
Rating:
5
On 2014/07/05
Last modified:2014/07/07

Summary:

etichetare anvelopeConform unui studiu realizat de IPSOS MarketQuest, la solicitarea producatorului de anvelope Goodyear, 71% dintre persoanele care au achizitionat anvelope noi au facut alegerea in functie de clasele energetice inscriptionate pe anvelopa. In plus, comerciantii de anvelope noi utilizeaza informatiile de pe aceste etichete cu scopul de a diferentia anvelopele, pentru a facilita decizia finala de cumparare. In plus, 54% dintre cei care gestioneaza flote auto au declarat ca au cumparat anvelope in functie de specificatiile etichetei de clasificare energetica, fiind interesati in primul rand de reducerea consumului de combustibil. Persoanele fizice care au participat la studiu au declarat ca aderenta pe carosabil ud este cel mai important criteriu pe care l-au luat in considerare, acesta fiind urmat de eficienta consumului de combustibil.

eticheta anvelope

In cadrul dezbaterii sustinute de Dunlop-Goodyear, Arthur de Bok, presedintele trustului, a declarat ca este foarte incurajator faptul ca din ce in ce mai multi consumatori considera ca punct de referinta in cazul achizitiei de anvelope noi – eticheta cu clasele energetice, reusind astfel sa sublinieze ideea ca echiparea masinii cu un set de anvelope adecvate influenteaza in mod pozitiv performantele unui vehicul.

Incepand cu 1 noiembrie 2012, anvelopele comercializate in UE trebuie sa fie insotie de etichete obligatorii care sa contina clase pentru eficienta consumului de carburant, aderenta pe carosabil umed, dar si nivelul de zgomot produs in timpul rularii. Pentru mai multe detalii despre etichetarea anvelopelor, accesati articolul despre etichetare anvelope din magazinul online AnveloSHOP.

Studiul realizat de compania IPSOS MarketQuest a avut la baza un esantion de 6465 de persoane din Germania, Italia, Marea Britanie, Spania, Rusia, Polonia, Turcia, Arabia Saudita si Africa de Sud, care au achizitionat anvelope noi in anul 2013. In plus, membrii consiliului MV2 au realizat interviuri, in numele trustului Dunlop-Goodyear, cu 500 de manageri de flote auto din Italia, Franta, Germania, Spania si Polonia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


+ 7 = 16