Noile anvelope pentru autoturisme SUV de la General Tire: Grabber AT3 si Grabber X3

Anvelope SUV General Tire:
AnveloSHOP
Version:
2016

Reviewed by:
Rating:
5
On 2016/10/17
Last modified:2016/10/17

Summary:

Cei de la General Tire au anuntat lansarea unor doi anvelope pentru SUV destinate utilizarii atat pe on-road cat si pe off-road: General Grabber AT3 si General Grabber X3. General Grabber AT3 are un profil de utilizare 50% on road si 50% off road, General Grabber X3 fiind profilul ceva mai dur, cu o destinatie de utilizare 80% off-road si 20% off-road. Anvelopele Grabber X3 vor fi disponibile in 19 dimensiuni, intre 15 si 19 inch, iar anvelopele Grabber AT3 vor fi produse in 64 de dimensiuni, de la 15 inch pana la 20 de inch. Ambele profiluri de anvelope vor fi marcate M+S si 3PMSF, indicand faptul ca pot fi folosite fara nicio problema si pe timp de iarna.

General Tire Grabber AT3

grabber-at3-product-picture-1-dataPentru noile anvelope Grabber AT3, cei de la General Tire au dezvoltat nu mai putin de trei noi tehnologii speciale ce vor asigura aderenta maxima pe on si off-road, confort sonor si randament kilometric maxim.

De exemplu, tehnologia “TracGen” include un design deschis al umerilor anvelopei, cu margini speciale (numite de producator si “buzunare de tractiune”) si microstriatii orientate in diferite directii. Aceasta combinatie de elemente permite anvelopelor sa aiba bune proprietati de auto-curatare si ajuta la maximizarea aderentei indiferent de directia de rulare si de tipul de traseu parcurs.

“DuraGen” este o tehnologie ce permite maximizarea duratei de viata a anvelopelor chiar daca acestea sunt fortate la maximum in conditii de drum foarte dificile. In plus, banda de rulare este proiectata special pentru a evita prinderea pietrelor pe suprafata acesteia, evitand astfel dificultatile in rulare. Structura interna a anvelopelor prezinta benzi de otel extrem de rezistente ce ajuta la maximizarea duratei de viata a acestora.

A treia tehnologie utilziata la anvelopele General Tire Grabber AT3 este “ComfortBalance”. Prin intermediul acesteia, inginerii de la General au reusit sa obtina un echilibru intre confortul pasagerilor si aderenta pe off-road. Geometrica blocurilor de cauciuc de pe banda de rulare a anvelopei si rigiditatea scazuta a acestora reduc nivelul vibratiilor resimtite la rulare, imbunatatind astfel confortul pasagerilor si durata de viata a anvelopelor.

Pe asfalt, atat pe timp de ploaie cat si pe uscat, noile Grabber AT3 ofera performante precum anvelopele precedente din gama iar pe zapada tractiunea a fost considerabil imbunatatita. Pe off-road, aderenta pe noroi si pe iarba uda a fost imbunatatita iar anvelopele sunt mult mai rezistente decat versiunea anterioara.

General Tire Grabber X3

Prin noile anvelope Grabber X3, cei de la General au reusit sa un profil care ofera performante superioare pe off-road dar care nu dezamageste pe on-road. Raportul propus de catre cei de la General pentru acestegrabber-x3-product-picture-1 anvelope este de 80% off-road si 20% on-road.

Pentru a mentine acest raport si pentru a putea garanta performante cat mai bune, cei de la General au proiectat, de asemenea, trei tehnologii speciale: Extreme Mud (X Mud) – pentru tractiune pe noroi adanc, Extreme Dirt (X Dirt) – pentru manevrabilitate pe teren uscat si pietris si Extreme Rock (X Rock) – pentru fiabilitate pe teren stancos.

Toate cele trei tehnologii au in vedere designul benzii de rulare, care prezinta caneluri adanci, canale pentru evacuarea noroiului si umeri laterali speciali. Acest design ofera aderenta de cel mai inalt nivel pe nisip, noroi si pietris. Blocurile de cauciuc cu margini adancite si canelurile de diferite dimensiuni ajuta la evacuarea mai rapida a pietrelor prinse pe banda de rulare cand se ruleaza pe pietris sau pe teren stancos.

Comparativ cu vechile anvelope din aceeasi gama de la General, modelul X3 ofera cu 5% mai multa performanta pe nisip si pe pietris si cu 10% mai multa performanta pe teren stancos. Pe on-road, noile pneuri ofera performante ceva mai bune comparativ cu vechile modele, modificarea considerabila aparand in performanta pe zapada: o crestere cu 10% in ceea ce priveste aderenta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


+ 7 = 11