Test 2017 la anvelope de vara sport cu dimensiunile 245 45 R18 organizat de Auto Motor und Sport (AMS)

auto-motor-sport-logo

Pentru testele de anvelope de vara 2017, Publicatia Auto Motor und Sport (AMS) a testat 10 anvelope de profil anvelope 245 45 R18 de tip Sport folosind un BMW seria 3.

Acest test este primul in care noua anvelopa Michelin Pilot Sport 4 si Continental Premium Contact 6 au aparut in acelasi test, ceea ce ar trebuie sa ne ofere niste date interesante privind cei 2 rivali.

Testele pe carosabil umed

In trecut, cei de la Continental au fost castigatorii testelor pe carosabil umed, dar de aceasta data, testele pe carosabil umed au fost dominate de Michelin. Producatorul francez a castigat toate testele importante: de franare pe carosabil umed, de manevrabilitate pe carosabil umed, a punctat foarte bine in testele de viraj pe carosabil umed dar a aratat inconsistenta in testul de acvaplanare, terminand pe locul 9 din din 10.

Noile cauciucuri Continental au reusit doar un loc 3 la franare pe carosabil umed, si un loc 6 la testul de manevrabilitate pe carosabil umed. La fel ca si anvelopa Michelin, Continentalul s-a chinuit la testele de acvaplanare, terminand pe locul 10 la acvaplanare.

Testele pe carosabil uscat

Pirelli si Michelin au impartit intre ele prima si a treia pozitie pentru 2 teste cheie. Michelin a castigat franarea pe carosabil uscat, cu Pirelli terminand pe locul 3, iar Pirelli a castigat cel mai scurt tur de pista, cu Michelin pe locul 3.

Continentalul a rulat nesatisfacator, iesind pe locul 4 la franarea pe carosabil uscat si a reusit doar sa echivaleze rezultatul de la manevrabilitatea pe carosabil umed, adica pe locul 6.

Testul de rezistenta la rulare

La testul de rezistenta la rulare, anvelopa Continental s-a dovedit a fi cea mai buna, departe fata de a doua anvelopa din acest test, Vredestein. Michelinul a reusit sa obtina doar locul 7 la acest test, conducand autorii testului sa gandeasca ca cei de la Continental au renuntat la prea mult din rezistenta la rulare pentru o aderenta mai buna pe carosabil umed.

Rezultatele complete in continuare. Publicatia Auto Motor und Sport a acordat urmatoarele procentaje pentru decizia finala: 50% din nota pentru testele pe carosabil umed, 40% din nota pentru testele pe carosabil uscat, 10% din nota pentru testele la distanta de rulare si nivelul zgomotului emis.

Rezultate

1 : Michelin Pilot Sport 4

Total: 53.7 / Carosabil uscat: 9.8 / Carosabil umed: 9.5 / Confort: 9 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 9.4
Calitati: Manevrabilitate excelenta pe carosabil uscat si umed, raspuns precis in viraj si comporatament previzibil in toate conditiile.
Defecte: Rezistenta scazuta la acvaplanare.
Concluzie: Cea mai buna alegere.

2 : Pirelli P Zero

Total: 51 / Carosabil uscat: 9.9 / Carosabil umed: 8.3 / Confort: 10 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 8.8
Calitati: Raspuns foarte bun pe carosabil uscat si carosabil umed, confortabila.
Defecte: Distanta mare de franare pe carosabil umed, rezistenta scazuta la acvaplanare, zgomotoasa.
Total: Recomandata

3 : Continental Premium Contact 6

Total: 51.3 / Carosabil uscat: 8.8 / Carosabil umed: 8.1 / Confort: 9 / Rezistenta la rulare : 10 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 8.4
Calitati: Manevrabilitate buna pe carosabil uscat.
Defecte: Stabilitate scazuta si tendinta de a derapa pe carosabil umed.
Concluzie: Recomandata

4 : Hankook Ventus S1 evo2

Total: 49.1 / Carosabil uscat: 8.5 / Carosabil umed: 8.4 / Confort: 9 / Rezistenta la rulare : 5 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 8.2
Calitati: Echilibrata, silentioasa.
Defecte: Nu se simte ca o anvelopa sport in comparatie cu celelalte anvelope testate.
Concluzie: Recomandata

5 : Falken Azenis FK510

Total: 47.4 / Carosabil uscat: 7.7 / Carosabil umed: 8.7 / Confort: 8 / Rezistenta la rulare : 5 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 8
Calitati: Distante bune de franare, manevrabilitate buna pe carosabil uscat, confortabila.
Defecte: Raspuns lent la virarea in situatii de urgenta pe carosabil uscat.
Concluzie: Recomandata

6 : Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Total: 49 / Carosabil uscat: 9 / Carosabil umed: 7.1 / Confort: 8 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 7.9
Calitati: Manevrabilitate buna si distanta scurta de franare pe carosabil uscat, confortabila la drum.
Defecte: Distanta mare de franare pe carosabil umed si Confort scazut .
Concluzie: Recomandata in anumite circumstante.

7 : Toyo Proxes Sport

Total: 47.6 / Carosabil uscat: 8.4 / Carosabil umed: 7.4 / Confort: 8 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 10 / Impresie generala:: 7.8
Calitati: Distanta scurta de franare pe carosabil umed si tranctiune buna pe carosabil umed, manevrabilitate buna la virajul pe carosabil uscat la viteze mari.
Defecte: Aderenta proasta pe carosabil umed si distanta mare de franare pe carosabil uscat.
Concluzie: Recomandata in anumite circumstante.

8 : Vredestein Ultrac Satin

Total: 44.3 / Carosabil uscat: 7.9 / Carosabil umed: 7.7 / Confort: 7 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 7.7
Calitati: Manevrabilitate si franare acceptabila pe carosabil uscat
Defecte: Raspuns incet si prost pe suprafete umede , rezistenta proasta la acvaplanare ,
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

9 : Dunlop SportMaxx RT 2

Total: 43.5 / Carosabil uscat: 8.4 / Carosabil umed: 7.1 / Confort: 7 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 7
Calitati: Manevrabilitate foarte buna si raspuns precis pe carosabil uscat.
Defecte: Distanta mare de franare, stabilitate scazuta si tinde sa derapeze pe carosabil umed.
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

10 : Maxxis Premitra HP5

Total: 40 / Carosabil uscat: 7.4 / Carosabil umed: 6.7 / Confort: 6 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 6.9
Calitati: Distanta scurta de franare pe carosabil uscat.
Defecte: Raspuns imprecis la virajul pe carosabil uscat , tendinta de a subvira pe carosabil umed, zgomotoasa.
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Va rugam sa introduceti rezultatul operatiei din imagine: *