Dunlop SP346, SP446

Pentru anvelope, respectarea cerintelor legale reprezinta castigarea a doar jumatate din lupta impotriva conditiilor de iarna. Mobilitatea, chiar si dupa aparitia subita a zapezii sau a altor conditii specifice sezonului rece, este esentiala pentru camioane. De aceea, ambele noi versiuni ale anvelopelor pentru camioane Dunlop SP346 (anvelope directie) si Dunlop SP446 (anvelope tractiune) vor fi etichetate atat cu marcajul M+S dar si cu Piscul cu fulg de nea. Astfel, ambele profiluri de anvelope au certificare 100% pentru a fi utilizate pe timp de iarna pe toata suprafata Uniunii Europene.

Benjamin Willot, directorul celor de la Goodyear-Dunlop pe Marketing pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, a declarat: “Este foarte greu de prevazut ce mai exact se va intampla in fiecare sezon de iarna, fiind esentiala o pregatire cat mai completa. Camioanele care ajung sa fie blocate pe traseu datorita faptului ca nu au fost echipate cu anvelope corespunzatoare pot duce la ratarea unor livrari, sau chiar si mai rau, a ratarea unor contracte.

De aceea, cu noile anvelope camion dunlop-sp446Dunlop SP346 si SP446 flotele de camioane vor beneficia intocmai de ceea ce au nevoie: mobilitate maxima pe timp de iarna, siguranta sporita si economii de carburant considerabile (pana la 10% mai putin carburant consumat in comparatie cu vechile versiuni de anvelope din gama). Astfel, riscul de a fi prinsi nepregatiti de catre iarna vor fi mult mai scazute.”

Pe langa cele mentionate mai sus, anvelopele de camion Dunlop SP346 ofera performante net superioare pe timp de iarna (inclusiv prezenta celor doua marcaje specifice) comparativ cu vechiul model, SP344. Striatiile adanci ajuta la o compresie mult mai semnificativa a zapezii, iar densitatea lor sporita si forma de zig-zag ajuta simultan la scaderea uzurii in timp si la maximizarea aderentei pe carosabilul umed.

De asemenea, si anvelopele Dunlop SP446 sunt superioare in toate privintele modelului SP444. Astfel, acestea vor avea o durata de viata mai buna si vor ajuta la reducerea consumului de carburant. In plus, la baza fiecarei striatii de pe banda de rulare se gaseste o forma in forma unei picaturi de apa, fapt care ajuta la reducerea stresului fizic resimtit de anvelope.

Anvelopele de camioane Dunlop SP446 si SP346 pot fi resapate, utilizand aceleasi profiluri ale benzii de rulare si fiind reconstruite din materiale asemanatoare cu cele originale, devenind astfel anvelope Dunlop “TreadMax”. Performantele avute de anvelopele TreadMax vor fi aproape identice cu cele ale anvelopelor originale, acestea mentinand 100% din performantele avute pe timpul iernii.