Intr-un nou comunicat al celor de la Continental, a fost anuntat stadiul avansat de testare in care se afla anvelopele de iarna WinterContact TS860 – succesorul cunoscutelor anvelope TS850. Aceste anvelope vor fi destinate anvelopelor din clasele compacte si medii si vor fi construite pe aceleasi principii de baza ca si modelele TS850. Astfel, noutati de la Continental: WinterContact TS860 ar fi in primul rand.

In ultimii ani, WinterContact TS850 au iesit pe primul loc in nu mai putin de 47 de teste efectuate pe anvelope de iarna de catre marile cluburi auto europene, de catre publicatii din domeniul auto sau din organizatiile consumatorilor.

Avand ca prioritate imbunatatirea nivelului sigurantei si al confortului soferilor, ContiWinterContact TS860 aduce imbunatatiri semnificative in ambele compartimente. Distantele de franare pe drumuri ude si inzapezite de iarna sunt cu 5% mai scazute decat TS850, iar pe carosabil inghetat cu 4%.

anvelope de iarna Continental

De asemenea, sunt imbunatatite aderenta si manevrabilitatea pe carosabil acoperit cu zapada, dar si confortul pasagerilor. Durata de viata si rezistenta la rulare sunt asemanatoare cu cele ale vechiului model.anvelope de iarna Continental

Aceste noi performante sunt obtinute gratie abilitatii de a combina un nou compus natural de cauciuc cu un design inovator al benzii de rulare. Noul compus de cauciuc denumit “Cool Chili” are in componenta sa un procent ridicat de silicati ce ajuta la reducerea distantelor de franare pe carosabil ud, datorita abilitatii sale de a amortiza efectul apei.

Polimerii foarte flexibili ce intra in componenta cauciucului ajuta la imbunatatirea vizibila a aderentei si a tractiunii pe toate tipurile de drumuri de iarna. De asemenea, compusul utilizat este tratat cu rasini speciale, ce ajuta la mentinerea flexibilitatii la temperaturi extrem de scazute, ducand – printre altele – la reducerea distantelor de franare pe drumuri uzi, inghetate si inzapezite.

Pentru a permite franarea mai eficienta pe drumuri inghetate, inginerii de la Continental au proiectat sistemul pe care l-au denumit “scurgere stratificata a lichidelor”. In momentul franarii pe gheata, un microstrat de apa se formeaza intre anvelopa si carosabil, reducand semnificativ suprafata de contact avuta de anvelope pe carosabil.

Noua tehnologie incorporeaza un canel de scurgere aditional pe suprafata benzii de rulare, ajutand la evacuarea mai rapida a apei cu o viteza mult mai mare decat inainte, reducand considerabil distantele de franare pe carosabil inghetat.

Noile anvelope WinterContact TS860 de la Continental vor fi disponibile din toamna anului 2016.